Leek.nl

Voor een dagje winkelen zit je goed in Leek. Van grote bekende winkelketens tot veel lokale en bijzondere winkeltjes. Door het dorp verspreid vind je mooie restaurants, gezellige lunchrooms en betaalbare eetcafés.

Wie Leek en omgeving écht wil leren kennen, blijft langer dan een dag. Er is genoeg te zien en te beleven. Leek beschikt over verschillende overnachtingslocaties: hotels, campings, B&B’s en groepsaccommodaties. Voor iedereen is er een ideale gelegenheid te vinden. Midden in het centrum, dichtbij de natuur of juist vooral goed bereikbaar? Overnachten in Leek kan op jouw manier.

Ben je van plan om met de auto te komen? Parkeerplaatsen meer dan genoeg en gratis! Vergeet niet de blauwe parkeerschijf als je in het centrum parkeert!

Op zoek naar wat er in Leek te doen is, welke winkels er allemaal zijn (meer dan 100!) en wat Leek allemaal nog meer te bieden heeft?

Kijk dan op de eind 2023 gelanceerde website Leek.nl, een samenwerkingsinitiatief van Stichting Promotie Platform Leek, Handelsvereniging Leek-Nietap en Stichting Volksvermaken Leek (i.o.).